معیار های بهترین مرکز ایمپلنت در تهران چیست | فیلم

معیار های بهترین مرکز ایمپلنت در تهران چیست | فیلم

افراد بسیاری برای بازیابی دندان های از دست رفته ی خود و رسیدن به لبخندی زیبا در جست و جوی یک مرکز ایمپلنت عالی و تخصصی در تهران هستند. متاسفانه در برخی از مراکز ایمپلنت، افرادی غیر متخصص و بدون تحصیلات معتبر آکادمیک، اقدام به ایمپلنت دندان برای مراجه کنندگان کرده و نتایج نا مطلوبی را به بار می آورند.

بنابراین اطمینان حاصل کردن از اعتبار مرکز ایمپلنت  قبل از مراجعه برای کاشت دندان امری ضروری بوده و با انجام این کار بیماران می توانند از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری کنند.

برای انتخاب یک مرکز ایمپلنت حرفه ای و قابل اطمینان در تهران، جست و جو و تحقیق از طریق سایت های اینترنتی و فضای مجازی و از طرق دیگر می تواند کمک دهنده باشد. در این ارتباط و برای رسیدن به یک یافته ی خوب، توجه و تحقیق درباره ی  نکات زیر راهگشا خواهد بود.

1- تحصیلات پزشک متخصص مرکز ایمپلنت

متخصص ایمپلنت مرکز می بایست تحصیلات و مدرک دوره های تخصصی ایمپلنت را دارا بوده و علاوه بر 6 سال تحصیلات عمومی دندانپزشکی،  در یکی از دانشگاه های معتبر و شناخته شده به مدت 3 تا 5 سال در تخصص ایمپلنت و پروتز، تحصیلات آکادمیک خود را تکمیل کرده باشد. این مدرک معتبر مربوطه می بایست در مطب بطور کاملا واضح در معرض دید مراجعه کنندگان باشد.

اگر چه طی نمودن دوره ها ی تخصصی و تحصیلات آکادمیک از جمله موارد مهم محسوب می شوند، آگاهی از روشهای ایمپلنت روز دنیا و افزایش دانش متخصص ایمپلنت همراه  با روند جهانی امر ضروری دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نمود این مسئله در استفاده ی دندانپزشک متخصص از تکنیک های مدرن و پیشرفته ی ایمپلنت قابل مشاهده است. خوشبختانه در مرکز ما دکتر عزیز گشاده رو ، نفر اول بورد تخصصی ایمپلنت کشور ، تمامی درمان های مربوط به ایمپلنت را در بالاترین کیفیت و با بهترین متریال انجام می دهند. تعداد بسیار زیاد درمان های موفق دکتر گشاده رو حاکی از تجربه و تخصص کافی ایشان در این زمینه است.

2- جایگاه و کیفیت کار دندانپزشک مرکز مربوطه

متقاضیان ایمپلنت دندان می توانند با مشاهده تصویر نمونه کارهای دندانپزشک مورد نظر و فیلم های توضیحی و آموزشی و در حین جراحی آن پزشک متخصص، اطلاعات لازم را کسب کنند. علاوه بر این، جست و جو در ارتباط با نظر ها و اطلاعات مراجعه کنندگان پیشین و دوستان و آشنایان می تواند در زمینه ی کیفیت کار و تبحر و دانش  پزشک مرکز ایمپلنت روشنگر باشد.

بدین صورت افراد از کیفیت کار پزشک متخصص ایمپلنت اطمینان حاصل کرده و تصویری گویا از اطلاعات لازم در ذهن آنها شکل می گیرد. تجربه ی دندانپزشک متخصص ایمپلنت امری کاملا ضروری است و  ارتباط تنگاتنگی با کیفیت مرکز کاشت دندان دارد.

بیشتر بخوانید در مورد:  پر کردن دندان با مواد سفید بجای آمالگام نقره ای

3- انجام تمامی مراحل کار توسط دندانپزشک مربوطه و حضور و نظارت او بر کار دستیاران

تمام مراحل ایمپلنت دندان شما می بایست مستقیما توسط شخص پزشک متخصص ایمپلنت انجام شود و در صورت انجام امور جزئی توسط دستیاران، پزشک آگاهانه نظارت کامل داشته باشد.

4- امکانات و تجهیزات مرکز ایمپلنت و لابراتوار پیشرفته و مدرن

استفاده از با کیفیت ترین و بروزترین متریال و تجهیزات دندانپزشکی (مشابه با تکنولوژی و امکانات روز دنیا) بسیار مهم بوده و این امر موجب اجرایی شدن تکنیک های روز دنیا در انجام ایمپلنت دندان و یک درمان حرفه ای و کامل برای بیماران می شود.

علاوه بر این برای رسیدن به یک نتیجه ی مطلوب در امر ایمپلنت دندان، آماده سازی و پیشبرد اعمال مربوط به ایمپلنت می بایست در لابراتواری پیشرفته و با استفاده از امکانات کامل آن انجام شود. خبر خوب آنکه مرکز ایمپلنت ما در تهران با بهترین و مجهزترین لابراتوری تهران همکاری میکند و این یکی از عواملی است که کیفیت خدمات درمانی کلینیک ما را بالا برده است.

5- استفاده از بهترین برندهای موجود برای ایمپلنت دندان بیماران

امروزه برند های با کیفیت و با قابلیت متنوعی برای انجام درمان ایمپلنت در دسترس می باشند. توجه به اورجینال بودن و کیفیت مواد مورد استفاده در ایمپلنت دندان  از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

قطعه ی تیتانیومی مورد استفاده برای انجام ایمپلنت (به عنوان پایه ای که در لثه جایگذاری می شود)، فلزی سازگار با استخوان فک است و با بافت دهانی ترکیب می شود. با توجه به این مسئله ی مهم ، استفاده از برندی مطرح و مناسب و توجه و پیگیری در ارتباط با این موضوع ریسک درمان را بسیار کم کرده و منجر به پدیدار شدن نتیجه ای عالی و با دوام بالا و با ظاهری فوق العاده می شود.

6- بهداشت و آماده و مهیا بودن فضای درمانی مرکز ایمپلنت

آرامش و آسودگی خاطر بیمار از جمله مواردی است که انجام روند درمان را به بهترین شکل ممکن سهل و هموار می سازد. فراهم بودن فضای آرامش بخش و بهداشتی با رعایت استاندارد های جهانی این مهم را امکان پذیر می سازد.

بدین صورت  تمیز و آراسته بودن محیط، روپوش دندانپزشک و دستیاران ، یونیت ها و کف اتاقها و رعایت بهداشت و در تمامی قسمتهای مرکز ایمپلنت، از جمله مسایل مهمی است که توجه دقیق و منظم به آنها نشان دهنده ی یک مرکز حرفه ای و قابل اطمینان است که به مراجعه کنندگان خود احترام گذاشته و برای انجام خدمات درمانی با بالاترین کیفیت ممکن اهمیت قائل است.

استریل کردن تمامی وسایل فلزی مورد استفاده برای مراجعه کنندگان (توسط اتوکلاو پیشرفته) و وجود برچسب استریل بر روی آنها امری ضروری است و تمامی وسایل پلاستیکی مصرفی باید یکبار مصرف بوده و پس از استفاده برای هر شخص دور ریخته شوند.

بیشتر بخوانید در مورد:  دندان‌پزشک زیبایی کیست؟

7- بدون درد بودن مراحل درمان ایمپلنت دندان در مرکز مورد نظر

در صورت مهیا بودن مرکز درمانی از لحاظ بهداستی و امکانات موجود (همان گونه که پیش از این توضیح داده شد) تجربه ی درد بعد از ایمپلنت دندان با روشهای مختلف به مراتب برای بیماران کمتر خواهد بود و حتی می تواند بدون درد باشد.

بدین صورت  در بسیاری از مواقع بیماران اصلا دردی را احساس نمی کنند و در صورت تجربه ی درد این مشکل به راحتی توسط مسکن های رایج قابل کنترل خواهد بود.

استفاده از روش رایج بی حسی موضعی درد را ازبین می برد و همچنین مجهز بودن مرکز ایمپلنت و تخصص و دانش دندانپزشک مربوطه، استفاده از روش ها و امکاناتی را امکانپذیر می کند  که توسط آن مراجعه کنندگان دردی را هنگام ایمپلنت دندان خود حس نخوهند کرد.

کاشت دندان با روش ایمپلنت فوری توسط یک دنداپزشک متخصص در تهران در این زمینه، از نمونه روشهایی است که درد در آن احساس نخواهد شد و یا تنها در یک مرحله مقداری درد حس می شود.

8- برخورد حرفه ای و مناسب کادر درمان و سایر اعضای مرکز ایمپلنت با بیماران

برخود با مراجعه کنندگان با ید به نحوی باشد که اطمینان خاطر آنها جلب شود و از بازیابی دوباره ی دندان های خود به بهترین شکل ممکن یقین حاصل کنند. در این راستا، تمامی مراحل درمان ایمپلنت از جراحی تا انجام روکش نهایی می بایست با صبر و حوصله برای بیمار توضیح داده شود.

برخورد آرام و با حوصله ی دندانپزشک متخصص با مراجعه کنندگان نمایانگر اعتماد به نفس، تبحر و تجربه ی زیاد دندانپزشک  است و این امر موجب روشن شدن یک تصویر واضع از چگونگی انجام ایمپلنت دندان برای مراجعه کنندگان و اطمینان آنها به مرکز درمانی و پزشک مربوطه می‌شود.

9- میزان کارکرد معمول مراکز و میانگین تعداد ایمپلنت دندان ها

علاوه بر اینکه توجه به کیفیت ایمپلنت انجام شده در یک مرکز درمانی اهمیت بسیار زیادی دارد، توجه به کمیت و حجم کاری مرکز ایمپلنت و میانگین تعداد واحد های ایمپلنت  شده درآن مرکز نیز می تواند نشانه ای بر سطح بالای آن مرکز ایمپلنت باشد.

10- نتایج و میزان دوام و ماندگاری واحد های ایمپلنت شده برای بیماران سابق در این مراکز

پیگیری در ارتباط با نتایج دندان های ایمپلنت شده برای مراجعه کنندگان پیشین و کیفیت و زیبایی کار انجام شده نکته ای بسیار مهم و روشنگر در ارتباط با جایگاه یک مرکز ایمپلنت دندان خواهد بود.

بیشتر بخوانید در مورد:  9 نشانه و علائم سرطان فک

11- ضمانت درمان و تصحیح آن در صورت وقوع هر گونه مشکل احتمالی

در صورت عدم موفقیت درمان (در موارد بسیار نادر)، متخصص ایمپلنت می بایست مسئولیت کار را به عهده بگیرد و به صورت رایگان مشکل را برطرف نموده و یک ایمپلنت سالم را به بیمار ارائه کند.

12- هزینه متناسب با کیفیت درمان

توجه به معقول بودن و به صرفه بودن هزینه ی درمان با توجه به توانمندی پزشک، خدمات مرکز درمانی و نتیجه ی پایانی درمان نیز امری مهم است.

نمونه درمان ایمپلنت
نمونه درمان ایمپلنت دندان دکتر عزیز گشاده رو

چرا انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت دندان اهمیت بسیاری دارد؟

علاوه بر زیبایی ظاهری و پدیدار شدن یک لبخند زیبا ، توجه به عملکرد کلی دهان و دندان و تداوم آن نیز بسیار مهم و ضروری است. انتخاب نادرست یک مرکز ایمپلنت هردوی این موارد را با مشکل روبرو خواهد کرد. انتخاب بدون توجه و دقت کافی و مراجعه به یک مرکز غیر حرفه ای می تواند مشکلات بسیاری را در سلامتی و ظاهر دهان و دندان شما به وجود بیاورد.

از جمله ای این مشکلات می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1. لق بودن روکش دندان ها : حرکت کردنِ روکش های نصب شده بر روی پایه ی ایمپلنت شده در لثه و عدم محکم بودن آنها در جای خود ، عملکرد متناسب دهان و دندان و دوام ایمپلنت را با مشکلات جدی روبرو خواهد کرد.

2. تحلیل رفتن بافت لثه و استخوان فک : با بروز چنین مشکلی، علاوه بر ایجاد شدن اختلال در عملکرد دهان و دندان ها، ظاهر افراد و لبخند آنها نیز به شدت با مشکل روبرو می شود. در این مورد پایه ها وقسمت های فلزی ایمپلنت در از میان بافت لثه آشکار شده و بطور نامطلوبی در دهان نمود پیدا می کنند.

مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر عزیز گشاده رو: در مرکز ما درمانهای فوق تخصصی ایمپلنت دندان در تهران مثل ایمپلنت فوری ، بازسازی های سه بعدی استخوان فک ، ایمپلنت دیجیتالی، ایمپلنت فوری یکروزه ، سینوس لیفت با استفاده از بهترین برندهای ایمپلنت دنیا ، و مواد درجه یک پودر استخوان انجام میشود.

دکتر عزیز گشاده رو ، متخصص ایمپلنت و پروتزهای دندانی هستند و استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران( بهترین دانشکده دندانپزشکی ایران) میباشد.دکتر عزیز گشاده رو رتبه اول بورد تخصصی کشور هم در بخش عملی و هم بخش کتبی میباشد.

در مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر عزیز گشاده رو بهترین برندهای ایمپلنت دنیا در سریعترین زمان ، بدون درد و بدون خونریزی انجام میشود. ‏با توجه به رزومه و سابقه کاری و علمی دکتر عزیز گشاده رو که سابقه بیش از 2۰۰۰۰ درمان موفق ایمپلنت را دارند، به جرات میتوان ایشان را بهترین متخصص ایمپلنت تهران نامید.

مقالات و دانستنیها

درمان 20واحد لمینیت سرامیکی vip

درمان 20واحد لمینیت سرامیکی سرویس VIP طراحی لبخند دیجیتالی استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی دیجیتال بالاترین کیفیت مواد و بهترین لابراتور ساخت مرکز تخصصی ایمپلنت

ادامه مطلب »
تماس با شما – مشاوره رایگان

تیم تخصصی دکتر گشاده رو با شما تماس خواهد گرفت.

نمونه کارها