ایمپلنت دندان

بهترین روش جایگزین دندان های از دست رفته کاشت ایمپلنت ، ایمپلنت فوری یکروزه، ایمپلنت دیجیتالی ، جراحی های پیش رفته و  بازسازی استخوان فک می باشد.

همیشه جای خالی یک دندان بسیار آزار دهنده است. درمان کاشت ایمپلنت دندان برای تمام کسانی که میخواهند جای خالی یک یا چند دندان و یا حتی تمام دندانهایشان را پر کنند مورد استفاده قرار می گیرد. به کمک ایمپلنت می توان دندانهای آسیب دیده را نیز جایگزین نمود.

ایمپلنت دندان

کاشت ایمپلنت دندان برای بزرگسالان هیچ محدودیت سنی ندارد و در صورتی که فرد بیماری خاصی نداشته باشد، می توان درمان ایمپلنت را انجام داد.

تجربه و تخصص پزشک، در موفقیت درمان ایمپلنت بسیار موثر است. پس برای کاشت ایمپلنت به دندانپزشک مجرب و متخصص در زمینه کاشت ایمپلنت مراجعه کنید تا در مورد همه راهکارها، گزینه ها، خطرات، عوارض و محدودیتهای کاشت ایمپلنت صحبت کنید و برآورد دقیقی از هزینه انجام این درمان داشته باشید.

هزینه کاشت ایمپلنت بسته به شرایط هر بیمار ممکن است کمی متفاوت باشد.

در مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر گشاده رو از بهترین برندهای ایمپلنت دنیا استفاده می شود و مراحل درمان کاملا بدون درد خواهد بود.
 دکتر عزیز گشاده رو، سابقه بیش از  20.000 درمان موفق ایمپلنت را در کارنامه دارد. در کلینیک دکتر عزیز گشاده رو از بهترین برندهای ایمپلنت از جمله: برندهای اشترومن سوئیس، برند SPI، برند اینترالاک آمریکا، برندهای کره ای، برند نئودنت سوئیس، برند SIC آلمانی-سوئیسی و … استفاده می شود.

ضمانت : تمامی درمان های ایمپلنت انجام شده در کلینیک دکتر  عزیز گشاده رو به مدت 10 سال ضمانت دارند.

چرا مرکز  و تیم تخصصی  دندانپزشکی دکتر عزیز گشاده رو از بهترین هاست ؟

این مرکز متشکل از بهترین متخصصین دندانپزشکی، متخصص ایمپلنت، متخصص ارتودنسی و اساتید دانشگاه شهر تهران می باشد ، به لطف خدا توانسته ایم مجموعه ای متشکل از نیروهای جوان و با سابقه ، جدید ترین و بهترین راهکار درمانهای دندانپزشکی را با هزینه مناسب ، به شما عزیزان هدیه بدهیم.
 هدف مرکز ما یکپارچه سازی و انجام کلیه درمانهای تخصصی دندانپزشکی در یک مرکز واحد می باشد.

تلاش می کنیم تا مطالب این وب سایت دندانپزشکی  در برگیرنده آخرین اطلاعات ، مطالب و دانستینهای علم دندانپزشکی روز باشد و از منابع معتبر بین المللی ترجمه و نگارش  می شود.

بیشتر بخوانید در مورد:  فیلم دندانپزشکی دیجیتال با استفاده از ایمپلنت اشترومن_ دکتر عزیز گشاده رو

نمونه درمان های دکتر عزیز گشاده رو

kasht dandane tabiei 1

implante bedone dard2

بازسازی کل دندانهای فک بالا و پایین با ایمپلنت و روکش های تمام سرامیکی دکتر عزیز گشاده رو معجزه ایمپلنت 4

سوالات متداول در مورد ایمپلنت دندان

1- ایمپلنت دندان چگونه کار می‌کند؟

ایمپلنت دندان به طور جاودانه به استخوان فک یا فک متصل می‌شود. سپس دندان مصنوعی بر روی ایمپلنت قرار می‌گیرد.

2- آیا ایمپلنت دندان دردناک است؟

معمولاً فرآیند ایمپلنت دندان با تحت بی حسی صورت می‌گیرد، بنابراین در بیشتر موارد درد تجربه نمی‌شود. پس از عمل، ممکن است مدتی درد و تورم را تجربه کنید، اما با تجویز داروها این علائم کاهش خواهند یافت.

3- چه مشکلات و عوارضی ممکن است پس از ایجاد ایمپلنت دندان رخ دهد؟

برخی از مشکلات و عوارض ممکن پس از ایمپلنت دندان شامل عفونت، التهاب لثه، خونریزی، کاهش حساسیت لثه، سردرد و تورم موضعی است. اما با رعایت دستورات پس از عمل و مراقبت‌های لازم، این مشکلات بسیار کمی هستند.

4- چه طولی زمان به طول می‌انجامد تا ایمپلنت دندان به طور کامل به عضو متصل شود؟

زمان به طول کشیدن فرآیند ایمپلنت دندان از فرد به فرد متفاوت است، اما معمولاً ممکن است تا چند ماه به طول بیانجامد. این زمان شامل مراحل بهبود استخوان، جوانسازی لثه‌ها و ترمیم عناصر مصنوعی است.

5- چه مراقبت‌های خاصی پس از عمل ایمپلنت دندان لازم است؟

مراقبت‌های لازم پس از عمل ایمپلنت دندان شامل رعایت بهداشت دهان و دندان، استفاده از آنتی‌بیوتیک و دستورات پس از عمل پزشک می‌باشد. همچنین، باید غذاهای نرم و مناسب را مصرف کرده و فعالیت‌های جسمانی سنگین را اجتناب کنید.

بیشتر بخوانید در مورد:  ایمپلنت فوری یک روزه

6- آیا ایمپلنت دندان میتواند برای همه مناسب باشد؟

برای ایمپلنت دندان، نیاز به استخوان فک یا فک قوی دارید. همچنین، عوامل مانند سلامت عمومی، شرایط پزشکی و عدم وجود اختلالات جدی در دندان‌های دیگر موثر است. بهترین راه ارزیابی این است که با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید.

7- آیا ایمپلنت دندان قابل تشخیص است؟ آیا فردی با ایمپلنت دندان می‌تواند عکس رادیوگرافی بگیرد؟

بله، ایمپلنت دندان در عکس‌های رادیوگرافی قابل تشخیص است و می‌توانید با این روش تصاویر سه بعدی از ایمپلنت و استخوان فک بگیرید.

8- هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟

هزینه ایمپلنت دندان بستگی به عوامل مختلفی مانند موقعیت جغرافیایی، تعداد و موقعیت ایمپلنت‌ها، نوع ایمپلنت و هزینه درمانگری دارد. بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کرده و هزینه را به صورت دقیق معلوم کنید.