ایمپلنت بدون درد | فیلم

مرکز فوق تخصصی ایمپلنت دندان دکتر گشاده رو با همکاری متخصص بیهوشی بسیار متبحر با ۱۵ سال سابقه کاری و تجهیزات پیشرفته قادر به درمان های وسیع کاشت ایمپلنت دندان و باز سازی پیشرفته استخوان فک تحت آرامبخشی و سدیتشن میباشد.

ما هستیم ، که شما در طول درمان های وسیع ایمپلنت دندان و بازسازی های وسیع استخوان فک ، درمان  ایمپلنت بدون درد تجربه کنید.

ترس از دندان‌پزشکی یا دنتال فوبیا یا ادونتوفوبیا یکی از ترسهای مرضی رایج در سراسر دنیا است که باعث می‌شود هر سال بسیاری از مردم صرفا به واسطه همین وحشت از مراجعه به دندان‌پزشک خودداری کرده و در ‌‌نهایت با مشکلاتی بسیار پیچیده‌تر و دردناک‌تر روبرو شوند.

اما راهکار چیست؟ چگونه می‌توان به این دسته از مراجعه کنندگان جهت درمان‌ها و ارایه خدمات دندانپزشکی کمک نمود. یکی از این راهکارها آرامبخشی یا سدیشن در دندانپزشکی میباشد وحال آرامبخشی یا سدیشن در دندانپرشکی چیست؟

در یک نگاه کلی آرام بخشی یا سدیشن در دندانپزشکی یک شیوه کنترل استرس و واکنشهای ناخواسته با استفاده از دارو(بصورت خوراکی، استنشاقی، و تزریق داخل وریدی) است . آرامبخشی (سدیشن) باعث شده است که افراد زیادی که در روزگار نه چندان دور از دریافت خدمات عادی دندانپزشکی محروم بوده اند ، بتوانند کابوس ترس یا واکنشهای خود را پشت سر بگذارند .

فیلم ایمپلنت بدون درد

مرکز تخصصی ایمپلنت دندان دکتر عزیز گشاده رو در تهران:

در مرکز ما درمانهای فوق تخصصی ایمپلنت دندان مثل ایمپلنت فوری ، بازسازی های سه بعدی استخوان فک ، ایمپلنت دیجیتالی، ایمپلنت فوری یکروزه ، سینوس لیفت با استفاده از بهترین برندهای ایمپلنت دنیا ، و مواد درجه یک پودر استخوان انجام میشود.

دکتر عزیز گشاده رو ، متخصص ایمپلنت و پروتزهای دندانی در شمال تهران هستند و استاد دانشگاه شهید بهشتی( بهترین دانشکده دندانپزشکی ایران) میباشد.دکتر عزیز گشاده رو رتبه اول بورد تخصصی کشور هم در بخش عملی و هم بخش کتبی میباشد.

در مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر عزیز گشاده رو بهترین برندهای ایمپلنت دنیا در سریعترین زمان ، بدون درد و بدون خونریزی انجام میشود.

‏با توجه به رزومه و سابقه کاری و علمی دکتر عزیز گشاده رو که سابقه بیش از 2۰۰۰۰ درمان موفق ایمپلنت را دارند، به جرات میتوان ایشان را بهترین متخصص ایمپلنت تهران نامید.